Červenec 2012

Chorvatsko ♥

16. července 2012 v 12:36 | Marti |  World

Nejlepší dovolená všech dob :)

Když jsme v neděli večer odjížděli, neměla jsem ani páru, že tenhle rok bude tak skvělej.
Celý dny plný opalování, plavání v azurově modrým a nádherně čistým moři, výlety na katamaránu, večeře v restaruraci. No myslím, že si to dokážete představit ;)
Všechny ty zážitky jako když nás Svobodovi vezli na tý jejich rychlý lodi, grilovačka, rybičky v restauraci zdarma ... Upřímně - kdybych se mohla vrátit, tak to udělám hned :D A o to víc mě to štve tady v ČR, když celý dny prší a je hnusně :D
Včera jsme si psali s jednim klukem ze Švédska, kterej tam byl taky na dovolený a on říkal: "Let´s move together to Croatia - fuck Czech, fuck Sweden. :D"

Tenhle rok byl sice jinej .. ale lepší :)

Back to Summer Paradise ;)

1. července 2012 v 15:06 | Marti |  World

Končeně je to tady! :D

Tak - za chvíli odjíždíme do Chorvatska. Pořád si myslim, že se mi to jen zdá. Ale už mám zabaleno, tak doufám, že ne :D

Letos tam s náma jedou ještě nějaký známí, takže jsem docela zvědavá (prej tam mají velkou jachtu). Irmy mamka prohlásila, že prej budeme s jejich synem (14 let) skvělá parta. :D To by mě zajímalo jak se mu bude líbit chodit s náma do Muline za Tonim a balit kluky do Ugljanu. :D

Taky bereme letos místo motorový lodi velkej katamarán. Nevim jestli se mám bát nebo se těšit, ale mám pocit, že ovládat plachetnici asi nebude žádná prča :D

Blog bude až do 11.7. POZASTAVEN (nestihla jsem přednastavit žádné články)